Thursday 13 January 2011

-sem 2 yang mencabar-

sekejap je
aku dah jadi
student
sem 2 di UiTM segamat.

pejam
celik
pejam
celik

aku dah 19 tahun!!

pembelajaran sem ni
bagi aku
sedikit mencabar
sebab kena
banyak membaca
dan menghafal
instead of
mengira..
heheh..

kira-kira
is better kot for me..
takla susah sangat..

lecturer??
hmmm...
so far seems okay to me..
cuma for the FAR150
lecturer agak strict sedikit..
tapi takpelah.. :)

lagi satu bila
dah masuk sem 2 ni
lecturer tak akan
bagi nota "manual"
dengan sewenang-wenangnya tau!!

hang carik la sendiri..
ceruk mana pon
yang aku tau kelas aku esok mesti dah ade..
boleh camtu?
layan jelah... 
saya kan murid yang patuh.. 

kelas sem ni
banyak atas bukit!
pergh..
larat la pulak nak
menapak satu-satu
anak tangga tu..

takpe-takpe
kejap lagi awak kurus ye sarah?
heheh

azam baru kau tu kan?
sooo....
jangan banyak complaint! :)

p/s- misi nak berjaya dan lebih berjaya daripada sem 1. semoga apa yang dihajati termakbul. Amin!

No comments:

Post a Comment