Thursday 23 December 2010

-sebuah kemaafan-


i know
it's all
my mistakes
bukan sengaja aku
nak cakap
those words
but
for me itu
lebih kepada
gurauan..

ye, percayalah
it's only a joke.


aku sedih
tidur malam pon
tak lena
bila
asyik memikirkan
balasan
kata-kata dari kau.

aku tak nak
hubungan yang kita ada
ni terputus
hanya kerana
salah faham
yang kecil ini.

mungkin bagi kau
ianya
besar,
once again.
i am sorry, friend


aku betul-betul
kesal dengan
apa yang
aku katakan

tolonglah
maafkan aku..
mungkin
aku agak susah
nak luahkan
kata-kata
maaf.

aku sendiri pon
tak tau kenapa?
ego aku tinggi
tak bertempat

dan
mungkin jugak aku malu.
aku tak punya
kekuatan itu.

kita masih kawan, kan?



p/s- aku kesal dengan apa yang jadi. maafkan aku. hanya setakat ini kekuatan yang aku ada. 

No comments:

Post a Comment