Sunday 22 May 2011

-mencari identiti-

kenapa lately ni aku rasa macam identiti aku entah ke mana
tak tahu hala tuju
apa sebenarnya yang aku nak dalam hidup ni?
banyak perkara yang berlaku, perkara yang tak pernah dijangka
akan berlaku
itulah yang dia nak jadi.
ketentuan Allah SWT!
takde siapa boleh pertikaikan.
rasa hidup ni kadang-kadang macam serba tak kena
haih! entahla....


kadang-kadang benda yang remeh pon boleh buat aku
naik darah.
mesti nak marah-marah je. entahlaa....
tak semua manusia perfect, tak lepas dari buat sebarang kesalahan.. kan?
and i'm one of them too...



apa-apa pon persetankan lah semua benda-benda tu.
ada aku kesah haa?
malas aku nak pikir-pikir ni...
yang penting aku enjoy in what i'm doing..
HAHAHA....
uisshh.. kejam la kau ni!!


 


-sarah-

No comments:

Post a Comment