Wednesday 25 May 2011

-nyumnyum!-

this is for fun only..
kalau agak-agak
tak suka
nak tengok 
gambar-gambar aku
yang of course la
ada unsur gedik-gedik
ngada-ngada bagai..

please back off..

eh..eh..
tak marah laa
amaran awal saje..

kalau suka boleh je nak tengok..
kalau tak suka pon boleh
je nak tengok..

up to you guys!
aku memang saje suka
buat gempak..
haha

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

makanan kering ringan ni
aku jumpa
masa jenjalan dekat 
ayer hitam, Johor..

alaaa..
makanan biasa-biasa saje..
makanan kampung je.. eheh

alaa..
kuih sepit je..
tau tak yang mana?

alaa..
selalu yang macam time raya tu..
yang bentuk gulung-gulung
takpun bentuk ala ala kipas..

yelah..
aku sorang je yang tak tau kan?

takpe..takpe
proceed!

apa yang nak dijadikan isu
di sini
ialah
kuih sepit ni
bentuk macam
cone ice-cream!

ya..
ITU SAJE..
hahaha

macam kanak-kanak ribena
pulak nak heboh bagai..kan?

ni la detik-detik
jakun aku
pada malam hari..

makan sambil berblogging..
manalah tak makin
gemuk comel kan?
haha







p/s- abaikan jelah pemandangan background tu.. memang sepah-sepah sikit.. hehehe

2 comments:

  1. de lg x?,, nk nk nk nk,, hahahaha

    ReplyDelete
  2. takde la kinot.. huhuhu tu julia punya.. meh dtg jb meh.. sini ada banyakkkkkk.. haha

    ReplyDelete