Monday 5 March 2012

-kebudak-budakan-


hai hai

entry tanpa bergambar lagi? boleh tak? hahaha sukati ai la kan. heehee ^^

okay nak dipendekkan cerita. aku tanak masuk sem depan. huh! kenapa? sebab aku dah bosan dengan perangai diaorang yang tak matured langsung. ish geram aku. benda yang kecik nak diperbesarkan? what the??? 

aku taulah kelas kiteorang memang jadi perhatian semua orang. sebab kelas kiteorang cool. semua sekepala. dan kami semua hidup girang bersama-sama. tanpa ada persengketaan. tapi kenapa mesti ada orang ketiga, keempat kelima dan keseratus sekali pon yang nak kacau daun? kiteorang tak kacau orang lain. tapi kenapa sibuk sangat nak kacau kiteorang? sedih laaa.. sebab orang orang itulah, kami terpaksa berpecah.

dan alasan mereka nak masuk pon langsung tak logic. yang tak boleh diterima dek akal. yang kalau budak budak dengar pon mesti terkekek-kekek gelak. eh betul ke aku eja? wahahaha. kenapa kami yang menjadi mangsaaa? whhyy oh whhyyy? T_T

lepas ni macam mana nak hang out together? macam mana nak gelak sama-sama? macam mana nak enjoy? macam mana nak berperangai gila-gila? dan semua macam mana punya persoalan bermain di minda. macam mana niiii? aku tak suka sem depan. belum masuk lagi, dah penuh dengan onak dan duri. me dont like it.

sedih la macam ni. tak sangka pulak, dalam kegembiraan kami ade jugak yang iri hati rupanya. itulah manusia. atau mungkin aku ni yang cepat melatah. cepat sangat judge orang melulu. itu tak dapat dinafikan jugak. salah aku jugak. tapi memang hati aku kuat mengatakan tak boleh. sangat tak boleh tak terima.

tengok gambar lama buat aku menangis tak berlagu jadinya. T_T.  ni baru berpecah kelas. belum masing-masing dah grad. mesti lagi sedih. aku tak dapat nak bayangkan nanti. huwaaa. sedih gilaa. sedih melayan gambar-gambar lama. boleh ke kita berjumpa macam ni lagi? hukhuk





masa iftar tahun lepas. seronok sangat! :)


kami semua ayu dan comel. hahaha *pang!


subject yang paling gila. law the killer. ish ish


dinner persida sem ni. ;)


half of the class. tak semua yang attend dinner ni. tapi masih seronok.

okbai. 

mood : sedih dan kecewa. T_T

maaf bagi yang terasa. ini cuma luahan hati yang sedang berduka cita. 


1 comment:

  1. jgn lah begitu ser ,, chill beb ,, xbermkne pecah klaz korg akn pech selamnye ,, still lam uitm an ,, roger roger ,, if free dieorg pon akn join an ,, sbr ye ,, syum ckit =)

    ReplyDelete