Wednesday 28 March 2012

-cuti sem kembali lagi-

hai hai..

masih mencari-cari masa untuk mengupdate belog ni.
fikiran masih belum pulih sepenuhnya setelah menjawab paper final.
dan satu peristiwa di mana 
aku menjawab paper FAR (account) dengan selesema yang kronik melanda.

tangan tu yang nak pegang tisu, dia jugak yang nak pegang pembaris.
hadoi tension aku. tisu pulak dah habis.
mintak pemeriksa pon dia tiada.
otak dah jammed
aku tak sempat nak check
yang aku fikir
nak matahari je time tu.

dan sekarang aku sudah di rumah dah
dan sesi mengemas barang pula
bilik dah macam tongkang pecah.
malas nyee oi.

siapa nak tolong ni.
tak suka pindah-pindah rumah ni
tapi seronok. erk?

yeah! dah kembali ke tempat asal
sungguh seronok nyeee

:)

nanti aku cerita plan aku sepanjang cuti sem 2 bulan ini ye. tata

2 comments:

  1. tgn tu nk pegang tisu, dia jugak nk pegang pembaris...hahaha..kesian dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha tau takpe. masa ni nak habis paper cepat je rasa

      Delete