Friday 10 February 2012

-bola tampar-


hai hai
minggu bersukan datang lagi. haha oklah. better lagi dari aku buat entry pasal makanan je, ye tak?
so memandangkan aku dalam fasa nak meng-diet ni kan, jomla rajin rajinkan diri menuju ke unit sukan.
kan seronok keluar peluh. badan sihat otak pon cerdas. barulah cepat nanti nak pick up dalam studies.. kehkeh




turun dari kolej dalam pukul 5.45ptg. aten dan ema tak sampai lagi. so duduklah dulu di tangga sana sambil melihat orang yang lalu lalang.. ;) panas time ni. jangan terpedaya dengan gambar! huahua




lawa pulak kan view ni. macam feeling dekat overseas pulak.. macam tengah spring! wakaka


kasut merah yang banyak berjasa. ;) jauh datang kasut ni..


okay, macam biasa sebelum melangkah menuju ke unit sukan, minuman berkukltur hidup adalah satu kewajipan. barulah sistem pencernaan diproses dengan baik? motif? wahhaha

aku tumpang minum air ema aje.. huhu dan lihatlah betapa rendahnya daku~ huuu  T_T


semangat mereka mengamalkan kehidupan yang sihat. 


baik. dah habis minum bolehla menuju ke jalan yang sangat jauh dan mencabar dengan menghadapi terik mentari. gila drama queen kau ni. ehehe. aten la yang suggest ikut jalan jauh ni. biar keluar peluh! barulah best!  ni baru permulaan jalan ni. -_-'


jauh lagiii~ 


haa kan dah kata, jauh. tak sampai sampai lagi ni haa. turun bukit pulak. barulah sampai di hadapan sana..
basah la jugak haa baju ni. tak payah nak warm up lagi dah.


motif? HAHA


konon konon nak amik la gambar daun berguguran sambil ditiup angin yang sepoi sepoi bahasa. haram tak nampak! haha

tengah duduk duduk ni, tetiba aku terperasan pulak. eh ade player tennis dari uitm arau laa. dan juga dari negeri-negeri lain!
wah wah. ada pape game ke ni? lalu pantas je aku scan nak cari muka dotdotdot. hampa. tiada. T_T
baru berkobar-kobar nak mencuci mata. *pang!

lepas tu call si azrein. manalah tak sampai-sampai lagi. dah pukul 6.30 kot. sekali bila call, rupa-rupanya dia dah lama terconggok kat court bola tampar. tengah tengok budak-budak lelaki yang sangat pro bermain. awat la hang tak habaq awai-awai? so menujulah kami semua ke arah dia..

lepas tu diri je dulu di tepi sebab takde bola nak main. tunggu turn kejap. sekali budak-budak lelaki ajak kiteorang join main sekali. 

"ok, tiga masuk sana, dua orang masuk sini."

haa? aku dah ternganga.. :O aku pandang ema. ema pandang aku.
gila apa nak main sama-sama. tanak la weiii. malu oh malu.
sekali dia kata,

"masuk jee. kiteorang pon main saje saje je ni"

sekali bila dah masuk, haa hambik kau. tau jelah lelaki kalau main macam mana. ganas gila laa! siap suruh aku serve bola. memang kena gelak jelah wei. haih.. malu malu -_-
lepas tu ade sorang abang yang sangat tinggi ajar aku serve bola. wahaha erk? abang kah? :P
memang aku duduk tepi terdongak dongak jelah. haha 
mereka main macam nak berperang!
main saje saje la konon. 


dah game over, siapa menang siapa kalah aku pon tak tahu, kiteorang tukar court lain pulak. legaaa ade bola ekstra. :D  barula seronok nak main. hehe

seronok sampai kan kasut si ema tertanggal demi untuk menyelamatkan bola! salute la kau ema! ;)

banyak dapat belajar hari ni. aku dah berjaya juga akhirnya serve bola. ramai yang caring ajar aku serve bola. oh suka! suka! :)

dan juga dapat kawan baru lagi...
tripple fun!
dah sem 4 baru nak merasa. 
kesian.. -_-'


dah senja dan juga azan dah berkumandang. moh le kita balik. mengamuk mama kalau tau aku balik time senja senja begini.. ish ish ish


cantik kan mentari jingga.. :)


dan pekena limau ais before balik. oh heaven! :)

esok pagi nak plan berjogging pulak. itupon kalau terjaga dari tidur la ye. kalau katil dah memanggil manggil, benda lain memang aku tak pandang dah! ;)

....tadaa...

No comments:

Post a Comment