Wednesday 8 February 2012

-friendship ring-

hai hai :)

im pretty sure, mesti korang kat luar sana ade something yang boleh dijadikan symbolic korang adalah bff segala bagai kan? so do i.. :)

as for me, we chose cincin belah rotan ni.. hee. murah je. beli masa ade event hari tu. tak plan pon nak beli mula-mula. saje je jalan-jalan dari kedai ke kedai. cuci mata la konon nye.. nak bershopping, mama awal-awal dah pesan. jangan la berani  beli segala bag dan kasut dan baju dan apa-apa or else, mama tolak duit belanja bulanan.. gila ape aku nak amik risiko tu kan? T_T  so dengan tutup dua-dua belah mata menangis je dalam hati tengok pump shoes yang berharga dua pasang rm50. siapa tak nak weh? dahla lawo-lawo..
terkenang-kenang sampai sekarang. dahla event ni berlangsung 3 hari 3 malam. sentap hati tengok kedai tu hari-hari. hahaha

tapi bila dapat beli cincin ni pon, dah oklah. at least i got something la kan. kena jugak tu beli? -_-' aku kan pemboros. nak jugak beli walaupon itu adalah kehendak semata-mata. gila bahaya aku ni. patutla duit cepat habis. haahaa

masa beli cincin ni, hanya kami bertiga saja. aku, fatin dan ema. tanpa diana di sisi. ecece. dia datang lambat sikit. lepas dapat cop dia balik awal pula. so masa kami membeli belah dia tiada, maka dia pon tak membeli cincin bersama-sama. aku dan aten beli design yang sama. ema saje je yang lain..


tadaa.. sweet lettew konon-konon. hahaha


diana jari kosong tanpa cincin.. sekarang dah ade dah. ;)


kami suka! :) 
masa ni tengah semangat pakai. tapi sekarang aku on/off pakai. sebab jari aku tak tahan. gatal-gatal. tapi sekarang tengah pakai balik. hee ^^ tapi kalau silver atau emas takde hal kot.
ya, aku sangat demanding! haha


dan aku turut memperagakan cincin ema sekali.. ema takdak, dia yang tukang amik gambar.. :)

dan cincin ini akan dijaga sampai bila. dan tidak lupa jugak kepada cincin jade bewarna hitam yang sama dengan sabsab.. :) semua masih kemas dalam simpanan.. 


No comments:

Post a Comment