Monday 26 September 2011

-dating di NR-


pada tengahari yang sangat panas, dengan aku tengah bermalas-malasan di atas katil sebab protes penat nak study tapi bisisng bising takut memang nak pang! sedas dua nak ambik exam

tetiba si sabsab calling calling manja ajak pegi lunch date dekat NR. 
woah! apa lagi aku on jelah. dari lepak-ing, baik jenjalan sikit. takpe takpe malam ni aku belajar. siyes!

turun je dari kolej, jumpa pulak si syaznie ni.. tak padan dengan kecik, penuh satu badan dengan beg.
nak balik tak ajak aku eh! untunglah dia next paper lambat lagi. hahai..

dan kami terus menuju ke NR. dan selepas babai si syaznie yang balik bukit jelutong dengan kawan yang hantar sampai depan pintu pagar rumah, aku dan sabsab mendaki tangga makan di batu cave NR.

belum pon sampai lagi, syaznie call, mau makan bersama sama. kawan dia gerak lambat sikit. jadi tukarla nama triple date!

makan di kawasan luar, means takde aircond sebab angin sangat sedap. tapi banyak lalat. mana tangan nak suap makanan, mana tangan nak halau lalat lagik! pheww penat tau...

dan sharing is caring cerita-cerita semasa.. bestnyeee... pasni kita keluar lagi yeh? yeh? :)


nilah saya dan si syaznie :)  
sabsab tukang ambik gambar..


p/s : jenjalan macam aku dah habis paper je. padahal buku tak usik usik lagi nii.. haih! malasnyeeeee~

No comments:

Post a Comment