Thursday 29 September 2011

-sepetang di kolej-


setelah bertungkus lumus menjawab paper MAF pada pagi tadi, akhirnya aku dapat jugak merasai kebebasan yang memang amat diidamkan. 
walaupon sebenarnya ade lagi satu paper jadi tak payah la nak ingatkan buat takut tak tido malam kang.

LAW tuuuuu..
memang tak la aku nak baca sesaja melainkan ade test dan final.

haih aku pun tak tau macam mana lah nak minat kat subjek 'keras' ni.
dah pupuk segala minat tapi still tak menjadi jugak. huahua  T_T

so before nak start study LAW esok,
makanya pada hari ini haruslah kita berjalan jalan mengambil angin yang segar dan merelease-kan otak ku yang amat tension ni haa

jalan la jauh sikit dari kolej kan?
barulah best! hee ^^

boleh caya tak yang petang tadi aku memang tamak segala tamak la..
mula-mula before sampai, aku dah set dalam mind aku yang petang ni nak order mee hong kong
lama gila dah aku tak makan. aku memang boleh sampai tak pandang kiri kanan kalau dah jumpa
 mee hong kong ni. nyumnyum.. dapnyeee~  lagi lagi kalau letak cili potong. waaahh..

okey, sampai je sana, tengok dekat area memasak macam kosong je. yelah baru pukul 5.30 macam tu. awal lagi kalau nak ada masak masak ni. tanpa pikir panjang terus cakap kat kina, makan mee sup jelah. so aku order la dua, sata saya.. winkwink! dan satu lagi kina.

then sabsab nak gak tanya yang masak masak so teman la dia tanya kat kaunter. mula mula hati aku kuat mengatakan bahwa.... cet ayat novel jap. haha  yang order ni memang tak start lagi. sekali bila tanya haa hambek kau. dah boleh dah order..

tapiiiiiiii....
aku dah order mee sup. camne? camne?
bila tengok list makanan dalam menu semua sedap-sedap. menyesal pulak tetiba tanya dari awal tadi.. huhu.

dan lagi sekali tanpa pikir panjang terus tulis,
nak mee ladna satu tambah cili potong, bungkus eh! dan dan terus order. haha

gila kan? manalah nak kurus. makan berlebih lebihan. stress study agaknya la ek?

lepas makan makan kami lepak di bawah kolej dan mula lah sesi photoshoot tak rasmi kami...

enjoy!



ade macam itik pulang petang tak? eh betul ke ni? haha pfftt




wah wah banyak nye bunga.. nak feeling oversea jap ni.


setiap orang di spot yang sama.. harusla kann? haha


eh..eh.. nampak kurus kan? haha pfft


motif? penyek je muka aku nengok


ini nama nya trademarak cekak pinggang ala sarah abu bakar :P


kena ada! kena ada!


si keyna yang bermuka cina


under di pokok kelapa, i will waiting for youuuu



okey itu saja petang kami.
yang dihabiskan dengan berjalan jalan di UiTM. :)
keluar la jugak peluh. sikit pun ade la jugak.. 

p/s- harap harap esok larat la aku nak bangun pagi baca LAW the KILLER! haha bye!



No comments:

Post a Comment