Wednesday 28 September 2011

-pelik-


nak kata pelik takde la sangat kot. or maybe aku je yang terperasan lebih.
aku kan memang suka begitu. haha

semalam ade one of my FB friend punya birthday. to be exact, aku tak kenal pon siapa dia sebenarnya.
just one of my members je. selalunya, kalau orang yang aku tak kenal ni
memang susah la aku nak wish.

tapi semalam boleh pulak haih aku terbukak page dia.
dah alang-alang tu
wish je la terus. tak berdosa pon kan? haha

so the next day which mean today la kan, aku on FB.
siyes aku memang tak expect dia balas apa apa pon.
cukup dengan sekadar "like" or maybe "Thanks 4 the wish" aje!
tapi seems like things happen the other way round.

dia bukan takat "like" and balas "thanks" tapi
terjadi benda lain pulak.
things that i never expected.
or maybe dis tersalah orang  la kot.
agaknya la eh?

sebabnya, bila aku stalk page,
normally orang lain wish, dia just buat as I expected la kan.

just dengan "like" and "thanks" only.
takde la pulak lebih lebih ni haih!

marah ke? tak lee..

ke maybe nama SARAH ni popular tak?

-huahuahua-


click for enlargement  :)

p/s - mood MAF lagi niiii... :) please be nice to me bebeh!

No comments:

Post a Comment