Friday 30 September 2011

-iftar 2011-


hai hai hai... 
hari tu masa bulan puasa lepas, kelas aku ade buat iftar berama-ramai dekat luar. dah lama dah aku nak update pasal cite ni, tapi gambar takde la pulak. so agak terbantut la kejap. nak cari gambar tapi tak tau mana puncanya. huhu 

so baru kejap tadi, stalk stalk FB orang, terbukak la one of my classmate punya page then walla! i got the pictures bebeh! huhu

sukanyeee~

okey, pada hari ni sebenarnya segamat boleh pulak haih takde air. kau bayangkan, tengah tengah bulan puasa boleh pulak takde air. mana nak mandi, nak amik air sembahyang. terseksa jugak la woo.
dah la tengan mid of the week. nak balik memang tak boleh la. tak kan nak skip kelas pulak kan?

okey, so before aku keluar tu, aku tanya member yang duduk sektor B, diaorang kata, blok mereka masih ada air. aku apa lagi? melompat suka. habis kelas je, terus pegi sana. pinjam towel and sabun diaorang, aku mandi la.. walau tak dapat shower, tapi dapat air sorang separuh baldi pun dah kira bersyukur tau. sedap je air sejuk lalu kat badan. nyaman jeee

then, dah siap mandi, balik la bilik tukar baju solat semua. lepas tu diaorang suruh tunggu dekat depan pagar utama. then tunggu la sampai semua dah ade, kita pon naik la bus sesama.




amik tempat yang paling belakang! best ouu..
bukak tingkap luas luas bagai. heaven la.


aten manja, lentok lentok kepala dekat bahu ai.. aww


peace everyone, PEACE!



haa.. ni depan tempat kita berbuka. namanya adalah

RESTORAN ARSHAD

aku ingat ni kedai mamak, sebab dekat JB, arshad ni nama kedai mamak yang harris suka pergi tetiap pagi untuk makan roti canai atau roti telur dengan teh ais setiap kali balik sekolah agama. sampai mamak tu pun dah kenal dengan harris. suka bagi dia gula gula free.. aku lagi suka sebab gula gula tu mesti dia pass dekat aku. haha


classmate saya! :)


oooommmmmggg! i have been reserved! gilos! 


panjang tak meja kita dak dak kelas. sebelah sini adalah bahagian ladies dan...


ini adalah bahagian gentlemen. :P 
should be ade tiga orang je budak lelaki, tetapi diaorang bawak geng untuk memeriahkan suasana.
kot..


burp! alhamdulillah.. kenyanggg~


borak borak kosong lepas makan dan solat sambil tunggu bas




inilah kami! happening always! :)





aksi aksi manja dan comel kami. yang paling comel mestilah saya! haha pang!


flying kiss from us to all of you..


oooh. agaknya inilah rupa pak arshad tu eh? haha

eh ade satu gosip jap ni.
hari tu, ade dua batch budak uitm yang berbuka dekat sini ni. satu batch kitaorang dan satu lagi batch budak part 1. siap jemput lecturer tau lagi. ok gedik! lepas tu, oklah. kita berbuka, makan makan, borak borak lepas tu mestilah nak solat kan?

so ladies yang pergi dulu. yelah, kan ladies amik masa lama kan.
so the gentlemens semua duduk lepak lepak kat luar.

so bila semua dak dak kelas dah habis perform maghrib's prayer, kita lepak kat luar kedai pulak sambil amik angin malan and main truth or dare. aku awal-awal dah lari. gila aku nak main? haha

pastu yang aku peliknya, batch student yang satu lagi pun rupa rupanya ade jugak kat luar. tengah tunggu bas. aku ingat diaorang dah balik tapiiiiiiiiii...

diaorang kenapa tak solat eh? ke aku yang tak perasan? tapi rasa aku surau ade satu je kat kedai tu. boleh pulak satu kelas pakat tak solat. memang tah pape la perangai.
bawak bawak bertaubat ye adik adik.. :)

p/s- meniti hari bahagia untuk lepaskan paper LAW the KILLER!

No comments:

Post a Comment