Tuesday 27 September 2011

-rumah ooooo rumah-


hoooyeah!!
aku dah nak pindah shah alam!
yeah! yeah!
hooyeah!!

teruja! gembira! bahagia! seronok!

ni sekarang adalah progres terbaru rumah aku di shah alam.. nampak tak, dah ade rupa rumah dah tuuu..
tak sabar nak pindah sini balik. kalau takde aral melintang, hujun tahun ni pindah la aku ke rumah ini. 

lama dah wei aku duduk jb. janji 2-3 tahun je tapi sekarang dah nak masuk 4 tahun dah ni. tak boleh jadi nii..
tapi pada satu hari bila mama dan abah bawak khabar berita ni, rasa dunia aku yang punya.
besar tak effect dia? haha sengal!

lets have a look guys. hit it!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

dah.. dah.. tekan lagi
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 tadaaa!

ni view dari depan.


bilik aku yang depan sebelah kiri tu.. best! best!


ni pulak dapur aka office mama..
siap nak letak aircond kunun kunun nak buat kuih dalam suasana yang sejuk le tuu..


haa.. 
yang baju putih tu la kontraktor yang manage progress rumah ini. :)
Mr. Foo nama dia. sangat berkaliber

ni tengah sibuk susun atur tiles untuk toilet! :)


this is main living room area.


yang paling penting harusla bilik aku kan? haha


ni bilik julia. banyak betul tingkap! takut la.. hiihii


suka corak tiles dalam toilet ni.. unik kan?
ni toilet for guests.. :)

located at 2nd living room


mama and abah punya toilet. macam hotel dah nii..


siap ade table top lagi tau.. aww aww


ni dari pandangan sisi pulak..
nampak tak? tingkap semua dah wall to wall.. memang terang la wei rumah ni..


and the last one...
saje je nak ulang tayang gambar memula tadi.. hehe
tak sabar nak pindah sini..
hooyeah!! :)

p/s - mari pindah.. mari pindah.. mari pindah.. :D

No comments:

Post a Comment